Conversation on the word "Rubb"

Conversation on the word "Rubb"   


ﻟﻔﻆ "ﺭﺏ " ﮐﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺑﺤﺚ ﻭ ﺗﺒﺼﺮﮦ 
ﻋﺮﺑﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﻭﺳﻌﺖ ﮐﮯ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻟﻔﻆ ﮐﮯ
ﺑﮭﺖ ﺳﺎﺭﮮ ﻣﻌﺎﻧﯽ ﻭ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﭘﺎﺋﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮬﯿﮟ۔ ﻟﻔﻆ
" ﺭﺏ" ﮐﮯ ﻣﻌﺎﻧﯽ ﮐﭽﮫ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﻟﺌﮯ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﮯ
ﮬﯿﮟ، ﭘﺮﻭﺭﺵ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ، ﭘﺎﻟﻨﮯ ﻭﺍﻻ، ﻣﺎﻟﮏ، ﺳﺮﺩﺍﺭ،
ﺁﻗﺎ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﻭﻏﯿﺮﮦ۔
ﻟﻔﻆ ﺭﺏ ﺍﺳﻢ ﺻﻔﺖ ﮬﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺸﮭﻮﺭ ﻟﻐﺖ ﺍﻟﻤﻨﺠﺪ ﻣﯿﮟ
ﺭﺏ ﮐﮯ ﻣﻌﻨﯽ ﮐﺌﮯ ﮔﺌﮯ ﮬﯿﮟ، ﺟﺲ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ
ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮬﻮ ﯾﺎ ﻣﺎﻟﮏ۔
ﻋﺮﺑﯽ ﻣﯿﮟ ﺭﺏّ ﺍﻟﻘﺒﻴﻠﺔ، ﺭﺏّ ﺍﻟﻐﻼﻡ ﺭﻭﺯ ﻣﺮّﮦ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ
ﮐﮯ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﮬﯿﮟ ﺟﻦ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﺍﺭﺩﻭ ﻣﯿﮟ ﻗﺒﯿﻠﮯ ﮐﺎ
ﺳﺮﺩﺍﺭ ﺍﻭﺭ ﻟﮍﮐﮯ ﮐﺎ ﻣﺎﻟﮏ ﮬﯿﮟ-
ﻣﻨﺪﺭﺟﮧ ﺑﺎﻻ ﻋﺎﻡ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯽ ﻣﺜﺎﻟﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻟﻐﺖ ﮐﯽ
ﺭﻭ ﺳﮯ ﯾﮧ ﻟﻔﻆ ﻏﯿﺮﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﻼ ﺷﺒﮧ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ
ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮬﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﺷﺮﮎ ﮐﮯ ﺯﻣﺮﮮ ﻣﯿﮟ
ﺑﮭﯽ ﻧﮭﯿﮟ ﺁﺗﺎ۔


"Rubb" meanings in shia books


ﺷﯿﻌﮧ ﮐﺘﺐ ﺍﯾﺴﯽ ﺩﻋﺎﺅﮞ ﺳﮯ ﺑﮭﺮﯼ ﭘﮍﯼ ﮬﯿﮟ ﺟﮭﺎﮞ
ﭘﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻧﻌﻢ ﺍﻟﺮّﺏ، ﻧﺒﯽ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻧﻌﻢ
ﺍﻟﺮﺳﻮﻝ ﺍﻭﺭ ﻣﻮﻻ ﻋﻠﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻧﻌﻢ
ﺍﻟﻮﻟﯽ ﮐﮯ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻭﺍﺭﺩ ﮬﻮﺋﮯ ﮬﯿﮟ۔ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﺮﺍﺩ
ﺑﺎﻟﺘﺮﺗﯿﺐ ﺑﮭﺘﺮﯾﻦ ﺭﺏ، ﺑﮭﺘﺮﯾﻦ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻭﺭ ﺑﮭﺘﺮﯾﻦ ﻭﻟﯽ
ﮬﯿﮟ۔ ﻋﺮﺑﯽ ﻣﯿﮟ ﻧﻌﻢ ﮐﮯ ﻣﻌﻨﯽ ﮬﻮﺗﮯ ﮬﯿﮟ
" ﺑﮭﺘﺮﯾﻦ "۔
ﺳﻮﺍﻝ ﭘﯿﺪﺍ ﮬﻮﺗﺎ ﮬﮯ ﮐﮧ ﮐﯿﺎ ﻣﻮﻻ ﻋﻠﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ
ﮐﻮ ﻧﻌﻢ ﺍﻟﻮﻟﯽ ﯾﺎ ﻧﻌﻢ ﺍﻻﻣﺎﻡ ﮐﮩﮧ ﺩﯾﻨﮯ ﺳﮯ ﺩﻭﺳﺮﮮ
ﺍﻭﻟﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺁﺋﻤﮧ ﮐﯽ ﻧﻔﯽ ﮬﻮ ﺟﺎﺗﯽ ﮬﮯ، ﮬﺮﮔﺰ ﻧﮭﯿﮟ
- ﺍﺱ ﺳﮯ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮔﯿﺎﺭﮦ ﺁﺋﻤﮧ ﮐﯽ ﺍﻣﺎﻣﺖ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ
ﺍﺛﺮ ﻧﮭﯿﮟ ﭘﮍﺗﺎ۔
ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮐﯿﺎ ﺭﺳﻮﻝ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﻮ
ﻧﻌﻢ ﺍﻟﺮﺳﻮﻝ ﭘﮑﺎﺭﻧﮯ ﺳﮯ ﺑﺎﻗﯽ ﺭﺳﻮﻟﻮﮞ ﮐﯽ ﻧﻔﯽ ﮬﻮ
ﺟﺎﺗﯽ ﮬﮯ، ﻧﮭﯿﮟ !! ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﯾﮧ ﮬﮯ ﮐﮧ
ﺑﺎﻗﯽ ﺑﮭﯽ ﺑﮭﺖ ﺭﺳﻮﻝ ﮬﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ
ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺍٰﻟﮧ ﻭﺳﻠّﻢ ﺑﮭﺘﺮﯾﻦ ﺭﺳﻮﻝ ﮬﯿﮟ۔
ﺑﻌﯿﻨﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻧﻌﻢ ﺍﻟﺮّﺏ ﮬﻮﻧﮯ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﺑﮭﯽ ﯾﮭﯽ
ﮬﮯ ﮐﮧ ﺭﺏ ﺍﻭﺭ ﺑﮭﯽ ﮬﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮬﻮ ﺳﮑﺘﮯ ﮬﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ
ﺍﻟﻠﮧ ﺑﮭﺘﺮﯾﻦ ﺭﺏ ﮬﮯ۔
ﻻﺗﻌﺪﺍﺩ ﺩﻋﺎﺅﮞ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﻧﻌﻢ ﺍﻟﺮﺏ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻟﻔﻆ ﮐﺎﻓﯽ،
ﺗﮭﺬﯾﺐ، ﻣﻦ ﻻﯾﺤﻀﺮﮦ ﺍﻟﻔﻘﯿﮧ ﺟﯿﺴﯽ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﮐﮯ ﺗﺸﮭﺪ
ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮬﻮﺍ ﮬﮯ۔
ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻭﮬﺎﮞ ﭘﯿﺪﺍ ﮬﻮﺗﺎ ﮬﮯ ﮐﮧ ﺟﮭﺎﮞ ﭘﺮ ﮐﭽﮫ
ﻣﻘﺼّﺮﯾﻦ ﻋﻮﺍﻡ ﮐﮯ ﺍﺫﮬﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﻋﺮﺑﯽ ﺍﻭﺭ ﻗﺮﺁﻥ ﭘﺎﮎ
ﺳﮯ ﺩﻭﺭﯼ ﮐﯽ ﺑﻨﺎ ﭘﺮ ﺷﮑﻮﮎ ﻭ ﺷﺒﮭﺎﺕ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺗﮯ
ﮬﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮐﮭﺘﮯ ﮬﯿﮟ ﮐﮧ ﻣﻮﻻ ﻋﻠﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﻮ
ﺭﺏ ﮐﮭﻨﺎ ﺷﺮﮎ ﮬﮯ ﻣﻌﺎﺫﺍﻟﻠﮧ۔ ﺟﺐ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺍﻟﻠﮧ
ﮐﮯ ﻣﻌﻨﻮﮞ ﻣﯿﮟ "ﺭﺏ " ﮐﮭﻨﺎ ﺗﻮ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺷﺮﮎ ﮬﮯ
ﻟﯿﮑﻦ ﻣﻮﻻ، ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ، ﺳﺮﺩﺍﺭ، ﻭﺍﻟﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ
ﻣﺨﻠﻮﻕ ﮐﮯ ﻣﻌﻨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺭﺏ ﮐﮭﻨﺎ ﮬﺮﮔﺰ ﺷﺮﮎ ﻧﮭﯿﮟ
ﮬﮯ۔ ﺟﺐ ﺍﯾﮏ ﻋﺎﻡ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﻗﺒﯿﻠﮯ ﮐﺎ ﺭﺏ ﮐﮭﺎ ﺟﺎﺋﮯ
ﺗﻮ ﺷﺮﮎ ﻧﮭﯿﮟ ﺗﻮ ﻣﻮﻻ ﮐﻮ ﺳﺮﺩﺍﺭ ﮐﮯ ﻣﻌﻨﻮﮞ ﻣﯿﮟ
ﺭﺏ ﮐﮭﻨﮯ ﺳﮯ ﮐﯿﺴﮯ ﺷﺮﮎ ﺍﻭﺭ ﻏﻠﻮ ﮐﮯ ﺍﺣﮑﺎﻡ
ﻻﮔﻮ ﮬﻮ ﺳﮑﺘﮯ ﮬﯿﮟ؟
ﻟﮭﺬﺍ ﺑﻨﺪﮦ ﺍﺣﻘﺮ ﻧﮯ ﻣﻮﻣﻨﯿﻦ ﮐﻮ ﺍﻥ ﭼﮭﻮﭨﮯ ﭼﮭﻮﭨﮯ
ﻟﯿﮑﻦ ﻗﺪﺭﮮ ﭘﯿﭽﯿﺪﮦ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﮐﻮ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺑﺤﺚ ﺑﻨﺎﺗﮯ
ﮬﻮﺋﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺗﻮ ﺳﻮﭼﺎ ﮐﮧ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﺎ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﻣﻌﻨﯽ
ﺧﯿﺰ ﺗﺒﺼﺮﮦ ﻣﻮﻣﻨﯿﻦ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺶ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ
ﺗﺎ ﮐﮧ ﺁﻣﺪ ﻣﺤﺮّﻡ ﭘﺮ ﺍﺗّﺤﺎﺩ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﺸﯿﻌﮧ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺳﺎﺗﮫ
ﺻﺤﯿﺢ ﺗﻌﻠﯿﻤﺎﺕ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺍﮬﻞ ﺑﯿﺖ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﻓﺮﻭﻍ
ﺑﮭﯽ ﻣﻠﮯ۔

"Quraan" verses in the meanings of "Rubb"

ﺳﺐ ﺳﮯ ﭘﮭﻠﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﭘﺎﮎ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﮐﮯ
ﺍﺳﺘﺪﻻﻝ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮐﭽﮫ ﺁﯾﺎﺕ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﮬﯿﮟ۔
ﺳﻮﺭﮦ ﯾﻮﺳﻒ ﻣﯿﮟ ﯾﮭﯽ ﻟﻔﻆ ﻣﺘﻌﺪﺩ ﺑﺎﺭ ﻏﯿﺮﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ
ﻟﺌﮯ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮬﻮﺍ ﮬﮯ۔
ﻣﺜﻼ:
ﻳَﺎ ﺻَﺎﺣِﺒَﻲِ ﺍﻟﺴِّﺠْﻦِ ﺃَﻣَّﺎ ﺃَﺣَﺪُﻛُﻤَﺎ ﻓَﻴَﺴْﻘِﻲ ﺭَﺑَّﻪُ ﺧَﻤْﺮًﺍ
)ﺳﻮﺭﮦ ﯾﻮﺳﻒ ﺁﯾﺖ (41
ﺍﮮ ﻣﯿﺮﮮ ﻗﯿﺪ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮭﯿﻮ! ﺗﻢ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ
ﻋﻨﻘﺮﯾﺐ ﺍﭘﻨﮯ ﺭﺏ ) ﻣﺎﻟﮏ ( ﮐﻮ ﺷﺮﺍﺏ ﭘﻼﺋﮯ ﮔﺎ۔
ﺍﺳﯽ ﺁﯾﺖ ﺳﮯ ﻭﺿﺎﺣﺖ ﮬﻮ ﺟﺎﺗﯽ ﮬﮯ ﮐﮧ ﻣﺎﻟﮏ ﮐﮯ
ﻣﻌﻨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﻏﯿﺮﺍﻟﻠﮧ ﮐﻮ ﺭﺏ ﭘﮑﺎﺭﻧﺎ ﺷﺮﮎ ﻧﮭﯿﮟ
ﮬﮯ ﻭﺭﻧﮧ ﯾﻮﺳﻒ ﺍﯾﺴﺎ ﮬﺮﮔﺰ ﻧﺎ ﮐﺮﺗﮯ۔ ﻟﮭﺬﺍ ﺟﻮ
ﻋﺎﺟﺰﯼ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﭖ ﮐﻮ ﻣﻮﻻ ﻋﻠﯽ ﮐﺎ ﻏﻼﻡ
ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﺍﭘﻨﺎ ﺁﻗﺎ ﺗﺼﻮﺭ ﮐﺮﺗﮯ ﮬﯿﮟ ﻭﮦ ﺁﻗﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﺎﻟﮏ
ﮐﮯ ﻣﻌﻨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﻻ ﻋﻠﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﺎ ﺍﭘﻨﺎ
" ﺭﺏ" ﺑﻼ ﺳﮑﺘﮯ ﮬﯿﮟ۔
ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ:
ﻭَﻗَﺎﻝَ ﻟِﻠَّﺬِﻱ ﻇَﻦَّ ﺃَﻧَّﻪُ ﻧَﺎﺝٍ ﻣِّﻨْﻬُﻤَﺎ ﺍﺫْﻛُﺮْﻧِﻲ ﻋِﻨﺪَ ﺭَﺑِّﻚَ
ﻓَﺄَﻧﺴَﺎﻩُ ﺍﻟﺸَّﻴْﻄَﺎﻥُ ﺫِﻛْﺮَ ﺭَﺑِّﻪِ ﻓَﻠَﺒِﺚَ ﻓِﻲ ﺍﻟﺴِّﺠْﻦِ ﺑِﻀْﻊَ
ﺳِﻨِﻴﻦَ )ﺳﻮﺭﮦ ﯾﻮﺳﻒ ﺁﯾﺖ (42
ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﮐﮭﺎ ﺟﺲ ﮐﮧ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻧﮯ
ﺳﻮﭼﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺑﭻ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﮐﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﺭﺏ ) ﻣﺎﻟﮏ(
ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﻣﯿﺮﺍ ﺫﮐﺮ ﮐﺮﻧﺎ، ﭘﺲ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﻟﻊ ﻧﮯ ﺍﺱ
ﮐﮯ ﺭﺏ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﯾﮧ ﺫﮐﺮ ﮐﺮﻧﺎ ﺑﮭﻼ ﺩﯾﺎ، ﭘﺲ ﻭﮦ ﻗﯿﺪ
ﻣﯿﮟ ﮐﭽﮫ ﺳﺎﻝ ﻣﺰﯾﺪ ﺭﮬﮯ۔
ﯾﮭﺎﮞ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﺭﺏ ﮐﺎ ﻟﻔﻆ ﻏﯿﺮﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ
ﮬﻮﺍ ﮬﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺧﻮﺏ ﻭﺍﺿﺢ ﮬﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﮬﮯ ﮐﮧ
ﯾﮧ ﻟﻔﻆ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻣﻌﻨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻏﯿﺮﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﯾﻘﯿﻨﺎ
ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮬﻮ ﺳﮑﺘﺎ ﮬﮯ۔
ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﮬﺮ ﻟﻔﻆ ﮐﮯ ﮐﭽﮫ ﻋﻤﻮﻣﯽ
ﻣﻌﻨﯽ ﮬﻮﺍ ﮐﺮﺗﮯ ﮬﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮐﭽﮫ ﻣﻄﻠﻖ۔ ﻋﻤﻮﻣﯽ
ﯾﻌﻨﯽ ﻋﺎﻡ ﻣﻌﻨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﻟﻔﻆ ﮬﺮ ﮐﺴﯽ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ
ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮬﻮ ﺳﮑﺘﺎ ﮬﮯ، ﻣﺜﻼ ﻭﻟﯽ، ﺭﺅﻑ، ﻣﺎﻟﮏ،
ﮬﺎﺩﯼ، ﺭﺷﯿﺪ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﺟﯿﺴﮯ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻋﺎﻡ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ
ﻟﺌﮯ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﺌﮯ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﮯ ﮬﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺑﮭﺖ ﺳﺎﺭﮮ
ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﺑﮭﯽ ﮬﻮﺗﮯ ﮬﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﮔﺮ ﻣﻄﻠﻖ
ﻣﻌﻨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻭﻟﯽ ﻣﻄﻠﻖ، ﮬﺎﺩﯼ ﻣﻄﻠﻖ
ﺻﺮﻑ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﮬﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻮﻟﯽّ، ﺍﻟﺮّﺅﻑ، ﺍﻟﻤﺎﻟﮏ،
ﺍﻟﮭﺎﺩﯼ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﺮّﺷﯿﺪ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺍﺳﻤﺎﺋﮯ ﺣﺴﻨﮧ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ
ﺑﮭﯽ ﮬﯿﮟ۔ ﺍﺏ ﮐﯿﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﺍﻥ ﻧﺎﻣﻮﮞ ﺳﮯ ﭘﮑﺎﺭﻧﺎ
ﺷﺮﮎ ﮬﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ؟ ﮬﺮ ﮔﺰ ﻧﮭﯿﮟ !! ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺭﺏ
ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺍﺳﻤﺎﺋﮯ ﺣﺴﻨﮧ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﺻﻔﺎﺗﯽ ﻧﺎﻡ
ﮬﮯ۔
ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﺎ ﺫﺍﺗﯽ ﻧﺎﻡ ﻓﻘﻂ " ﺍﻟﻠﮧ" ﺟﻞّ ﺟﻼﻟﮧ ﮬﯽ
ﮬﮯ۔ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﺑﺎﻗﯽ ﺳﺐ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺻﻔﺎﺗﯽ ﻧﺎﻡ
ﮬﯿﮟ۔ ﺟﯿﺴﮯ ﮐﺴﯽ ﺷﺨﺺ ﮐﺎ ﺫﺍﺗﯽ ﻧﺎﻡ ﯾﺎ ﺍﺳﻢ ﺫﺍﺕ
" ﺍﺳﻠﻢ " ﮬﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺻﻔﺎﺕ ﺑﮭﺎﺩﺭ )ﻗﻮﯼ (، ﺷﺠﺎﻉ،
ﻋﺎﻟﻢ، ﻣﺎﻟﮏ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﮬﻮ ﺳﮑﺘﯽ ﮬﯿﮟ۔ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺭﺏ
ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﻭﺭ ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﮬﻮﻧﺎ ﺑﮭﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ
ﺻﻔﺖ ﮬﮯ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﺟﺐ ﺑﮭﯽ ﻣﻄﻠﻖ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺑﮭﺎﺩﺭ،
ﺷﺠﺎﻉ، ﻋﺎﻟﻢ ﯾﺎ ﻣﺎﻟﮏ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﺁﺋﮯ ﮔﯽ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﻟﻠﮧ
ﮐﯽ ﮬﯽ ﺫﺍﺕ ﮬﮯ ﯾﻌﻨﯽ ﺟﻮ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﺍ ﻋﺎﻟﻢ ﺍﻭﺭ
ﻣﺎﻟﮏ ﮬﮯ ﻭﮦ ﻓﻘﻂ ﺍﻟﻠﮧ ﮬﮯ۔
ﮐﭽﮫ ﻟﻮﮒ ﯾﮧ ﮐﮭﺘﮯ ﮬﯿﮟ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﮐﮯ
ﺭﺏ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﮬﮯ ﺟﻮ ﮐﮧ ﮐﺎﻓﺮ ﺗﮭﺎ ﻟﮭﺬﺍ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺭﺏ ﺗﻮ
ﺍﺱ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﮐﻮﺋﯽ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﮐﺎﻓﺮ ﮬﻮ ﺳﮑﺘﺎ ﮬﮯ ﺗﻮ
ﻣﻤﮑﻦ ﮬﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﯾﻮﺳﻒ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻗﯿﺪ ﻭﺍﻟﮯ
ﺳﺎﺗﮭﯽ ﮐﮯ ﻧﮑﺘﮧ ﻧﻈﺮ ﺳﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﺎﻟﮏ ﮐﻮ ﺍﺱ ﮐﺎ
ﺭﺏ ﮐﮭﺎ ﮬﻮ۔
ﺍﻭّﻻ ﺗﻮ ﺍﮔﺮ ﯾﮧ ﺻﺮﻑ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﻧﺎ
ﭼﺎﮬﺌﮯ ﺗﻮ ﺣﻀﺮﺕ ﯾﻮﺳﻒ ﺍﺳﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺳﺎﺗﮭﯽ ﮐﮯ
ﻧﮑﺘﮧ ﻧﻈﺮ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﮐﺴﯽ ﻏﯿﺮﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ
ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻣﺠﺎﺯ ﻧﮭﯿﮟ ﺗﮭﮯ، ﺛﺎﻧﯿﺎ ﺍﺳﯽ ﺳﻮﺭﮦ ﯾﻮﺳﻒ
ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﯾﻮﺳﻒ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﺎﻟﮏ ) ﻋﺰﯾﺰ ﻣﺼﺮ ( ﮐﻮ
ﺑﮭﯽ ﺍﭘﻨﺎ ﺭﺏ ﮐﮭﺎ ﮬﮯ۔ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﻧﮑﺘﮧ ﻧﻈﺮ ﺳﮯ
ﺑﮭﯽ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻣﺎﻟﮏ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻣﻌﻨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﺎ ﺭﺏ ﺗﮭﺎ۔
ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺁﯾﺖ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﮯ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﮬﯿﮟ ﮐﮧ:
ﻭَﺭَﺍﻭَﺩَﺗْﻪُ ﺍﻟَّﺘِﻲ ﻫُﻮَ ﻓِﻲ ﺑَﻴْﺘِﻬَﺎ ﻋَﻦ ﻧَّﻔْﺴِﻪِ ﻭَﻏَﻠَّﻘَﺖِ ﺍﻟْﺄَﺑْﻮَﺍﺏَ
ﻭَﻗَﺎﻟَﺖْ ﻫَﻴْﺖَ ﻟَﻚَ ۚ ﻗَﺎﻝَ ﻣَﻌَﺎﺫَ ﺍﻟﻠَّﻪِ ۖ ﺇِﻧَّﻪُ ﺭَﺑِّﻲ ﺃَﺣْﺴَﻦَ
ﻣَﺜْﻮَﺍﻱَ ۖ ﺇِﻧَّﻪُ ﻟَﺎ ﻳُﻔْﻠِﺢُ ﺍﻟﻈَّﺎﻟِﻤُﻮﻥَ )ﺳﻮﺭﮦ ﯾﻮﺳﻒ ﺁﯾﺖ (23
ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻧﮯ ) ﯾﻮﺳﻒ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ( ﺑﺮﺍ ﺍﺭﺍﺩﮦ ﮐﯿﺎ ﺟﺲ
ﮐﮯ ﮔﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﺭﮦ ﺭﮬﮯ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺩﺭﻭﺍﺯﮮ ﺑﻨﺪ
ﮐﺮ ﮐﮯ ﮐﮭﻨﮯ ﻟﮕﯽ، ﺟﻠﺪﯼ ﮐﺮﻭ! ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﮐﮭﺎ، ﺍﻟﻠﮧ
ﮐﯽ ﭘﻨﺎﮦ، ﻭﮦ ) ﺗﻤﮭﺎﺭﺍ ﺷﻮﮬﺮ( ﻣﯿﺮﺍ ﺭﺏ ﮬﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ
ﻧﮯ ﻣﺠﮭﮯ ﺍﭼﮭﯽ ﺟﮕﮧ ﭘﺮ ﺭﮐﮭﺎ ﮬﻮﺍ ﮬﮯ، ﺑﯿﺸﮏ ﻇﺎﻟﻢ
ﮐﺒﮭﯽ ﻓﻼﺡ ﻧﮭﯿﮟ ﭘﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ۔
ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﮐﺮﯾﻤﮧ ﻣﯿﮟ ﺭﺏ ﮐﮯ ﻣﻌﻨﯽ "ﭘﺎﻟﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ" ﯾﺎ
" ﻣﺎﻟﮏ " ﮐﮯ ﮬﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﭼﻮﻧﮑﮧ ﺍﺱ ﻣﺼﺮﯼ ﺷﺨﺺ ﻧﮯ
ﯾﻮﺳﻒ ﮐﻮ ﭘﺎﻝ ﭘﻮﺱ ﮐﺮ ﺑﮍﺍ ﮐﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﯾﻮﺳﻒ
ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺭﺏ ﮐﺎ ﻟﻔﻆ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯿﺎ
ﮬﮯ۔
ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮭﺎ ﮬﮯ "ﻗَﺎﻝَ ﻣَﻌَﺎﺫَ ﺍﻟﻠَّﻪِ ۖ ﺇِﻧَّﻪُ ﺭَﺑِّﻲ
ﺃَﺣْﺴَﻦَ ﻣَﺜْﻮَﺍﻱَ " ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﮐﮭﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﭘﻨﺎﮦ، ﻭﮦ
ﻣﯿﺮﺍ ﺭﺏ ﮬﮯ ﺍﺱ ﻧﮯ ﻣﺠﮭﮯ ﺍﭼﮭﯽ ﺟﮕﮧ ﺭﮐﮭﺎ ﮬﮯ۔
ﻭﮬﺎﺑﯽ ﻋﻠﻤﺎ ﺟﯿﺴﮯ ﻣﻮﺩﻭﺩﯼ ﺍﻭﺭ ﮐﭽﮫ ﻣﻘﺼﺮﯾﻦ ﯾﮧ
ﮐﮭﺘﮯ ﮬﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﺭﺏ ﮐﺎ ﻟﻔﻆ ﯾﻮﺳﻒ ﻋﻠﯿﮧ
ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯿﺎ ﮬﮯ۔
ﻟﯿﮑﻦ ﯾﮧ ﺍﯾﮏ ﺍﻧﺘﮭﺎﺋﯽ ﺑﻮﺩﺍ ﺑﮭﺎﻧﮧ ﮬﮯ ﺍﻭﺭ ﻗﺮﺁﻥ ﺍﺱ
ﻣﻌﺎﻣﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﺖ ﻭﺍﺿﺢ ﮬﮯ۔ ﻣﺸﮭﻮﺭ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﺳﻨﯽ
ﻓﺘﺢ ﺟﺎﻟﻨﺪﮬﺮﯼ ﮐﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﮐﮯ ﺍﺭﺩﻭ ﺗﺮﺟﻤﮧ ﺳﮯ
ﻟﮯ ﮐﺮ ﻋﻼﻣﮧ ﺣﺴﯿﻦ ﺑﺨﺶ ﺟﮭﺎﮌﺍ ﺗﮏ ﺍﺱ ﺻﺪﯼ ﮐﮯ
ﺗﻤﺎﻡ ﻋﻠﻤﺎ ﻧﮯ ﺑﺎﻻﺗﻔﺎﻕ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﻟﮑﮭﯽ ﮬﮯ ﮐﮧ ﺍﻧّﮧ ﺭﺑﯽ
ﻣﯿﮟ ﮦ ﮐﯽ ﺿﻤﯿﺮ ﻣﺘّﺼﻞ ﻋﺰﯾﺰ ﻣﺼﺮ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻟﻮﭦ
ﺭﮬﯽ ﮬﮯ۔
ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﺍﻧﻮﺭﺍﻟﻨﺠﻒ ﮐﮯ ﺻﻔﺤﮧ ﻧﻤﺒﺮ 26
ﭘﺮ ﺍﻥ ﺁﯾﺎﺕ ﮐﯽ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮭﺘﮯﮬﯿﮟ-
ﮔﺬﺷﺘﮧ ﺁﯾﺖ ﻧﻤﺒﺮ 23 ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻣﻌﺎﺫﺍﻟﻠﮧ ﮐﮭﻨﺎ ﺍﻭﺭ
ﯾﮧ ﮐﮧ ﻣﺎﻟﮏ ﮐﮯ ﺣﻖ ﻣﯿﮟ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﻇﻠﻢ ﮬﮯ ﺍﻭﺭ ﻇﺎﻟﻢ
ﮐﯽ ﻓﻼﺡ ﻧﮭﯿﮟ ﮬﮯ ﯾﻮﺳﻒ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﮯ ﺍﺭﺍﺩﮦ
ﺻﺎﻟﺤﮧ ﮐﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﮬﮯ۔
ﺗﻔﺴﯿﺮ ﺍﻧﻮﺍﺭ ﺍﻟﻨّﺠﻒ ﻓﻘﯿﮧ ﺣﺴﯿﻦ ﺑﺨﺶ ﺟﮭﺎﮌﺍ ﺻﻔﺤﮧ
26
ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﺭﺏ ﺳﮯ ﻣﺮﺍﺩ " ﻣﺎﻟﮏ " ﮬﮯ ﮐﮧ
ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﻇﻠﻢ ﮬﻮ ﮔﺎ۔
ﻋﻼﻭﮦ ﺍﺯﯾﮟ ﺃَﻣَّﺎ ﺃَﺣَﺪُﻛُﻤَﺎ ﻓَﻴَﺴْﻘِﻲ ﺭَﺑَّﻪُ ﺧَﻤْﺮًﺍ )ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻢ
ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻋﻨﻘﺮﯾﺐ ﺍﭘﻨﮯ ﺭﺏ ﮐﻮ ﺷﺮﺍﺏ ﭘﻼﺋﮯ ﮔﺎ( ﮐﯽ
ﺗﻔﺴﯿﺮ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻋﻼﻣﮧ ﻧﮯ ﺭﺏ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﻣﺎﻟﮏ ﯾﻌﻨﯽ
ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮬﮯ۔
ﺗﻮ ﺟﻮ ﻣﻮﻣﻨﯿﻦ ﻣﻮﻻ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻣﯿﺮ، ﻣﺎﻟﮏ ﻭ ﻣﺨﺘﺎﺭ
ﮐﮯ ﻣﻌﻨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﻻ ﻋﻠﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎ
"ﺭﺏ " ﮐﮭﺘﮯ ﮬﯿﮟ ﺍﻥ ﭘﺮ ﮐﯿﺴﺎ ﮔﻨﺎﮦ؟
ﺍﭘﻨﯽ ﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﺗﺎﺋﯿﺪ ﻣﺰﯾﺪ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﻣﺸﻮﺭﮦ
ﺩﻭﮞ ﮔﺎ ﮐﮧ ﺁﯾﺖ " ﻗَﺎﻝَ ﻣَﻌَﺎﺫَ ﺍﻟﻠَّﻪِ ۖ ﺇِﻧَّﻪُ ﺭَﺑِّﻲ ﺃَﺣْﺴَﻦَ
ﻣَﺜْﻮَﺍﻱَ" ﺳﮯ ﭘﮭﻠﮯ ﮐﯽ ﮐﭽﮫ ﺁﯾﺎﺕ ﺗﻼﻭﺕ ﮐﺮﻟﯽ ﺟﺎﺋﯿﮟ
ﺗﻮ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺍﻭﺭ ﺁﺳﺎﻥ ﮬﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ۔
ﺁﯾﺖ ﻧﻤﺒﺮ 21 ﻣﯿﮟ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﮬﻮﺗﺎ ﮬﮯ ﮐﮧ:
ﻭَﻗَﺎﻝَ ﺍﻟَّﺬِﻱ ﺍﺷْﺘَﺮَﺍﻩُ ﻣِﻦ ﻣِّﺼْﺮَ ﻟِﺎﻣْﺮَﺃَﺗِﻪِ ﺃَﻛْﺮِﻣِﻲ ﻣَﺜْﻮَﺍﻩُ
ﻋَﺴَﻰٰ ﺃَﻥ ﻳَﻨﻔَﻌَﻨَﺎ ﺃَﻭْ ﻧَﺘَّﺨِﺬَﻩُ ﻭَﻟَﺪًﺍ ۚ
ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﻧﮯ ﯾﻮﺳﻒ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﻮ ﺧﺮﯾﺪﺍ ﺗﮭﺎ ﺍﭘﻨﯽ
ﺑﯿﻮﯼ ﺳﮯ ﮐﮭﻨﮯ ﻟﮕﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﻮ ﮐﺮﺍﻣﺖ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ
ﺟﮕﮧ ﺩﻭ ، ﮬﻮ ﺳﮑﺘﺎ ﮬﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﮬﻤﯿﮟ ﻧﻔﻊ ﺩﮮ ﯾﺎ ﮬﻢ
ﺍﺳﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﺑﯿﭩﺎ ﺑﻨﺎﻟﯿﮟ۔
ﺁﯾﺖ ﻧﻤﺒﺮ 21 ﺍﻭﺭ 23 ﮐﻮ ﻣﻼ ﮐﺮ ﭘﮍﮬﯿﮟ ﺗﻮ ﯾﮧ
ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺁﺷﮑﺎﺭ ﮬﻮﺗﯽ ﮬﮯ ﮐﮧ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺁﯾﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﻣﺜﻮﺍ
ﮐﺎ ﻟﻔﻆ ﮬﮯ ﺟﺲ ﮐﮯ ﻣﻌﻨﯽ ﮬﻮﺗﮯ ﮬﯿﮟ، ﺭﮬﻨﮯ ﮐﯽ
ﺟﮕﮧ ﯾﺎ ﭨﮭﮑﺎﻧﮧ۔ ﭘﺲ ﺁﯾﺎﺕ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﮐﯽ ﺭﻭ ﺳﮯ ﺣﻀﺮﺕ
ﯾﻮﺳﻒ ﮐﻮ ﺍﭼﮭﯽ ﺟﮕﮧ ﺩﯾﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﻋﺰﯾﺰ ﻣﺼﺮ ﮬﯽ ﺗﮭﺎ
ﺍﻭﺭ ﺁﯾﺖ ﻧﻤﺒﺮ 23 ﻣﯿﮟ ﺭﺏ ﮐﺎ ﻟﻔﻆ ﺍﺳﯽ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ
ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮬﻮﺍ ﮬﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﯾﮧ ﻭﮬﯽ ﺗﮭﺎ ﺟﺲ ﮐﯽ
ﺍﭘﻨﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﮐﻮ ﯾﮧ ﮬﺪﺍﯾﺖ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﺍﺳﮯ ﺍﭼﮭﺎ ﭨﮭﮑﺎﻧﮧ
) ﻣﺜﻮﺍ ( ﻣﮭﯿﺎ ﮐﺮﻭ۔
ﻣﺎﻋﺬﺭﮐﻢ ﺍﯾﮭﺎ ﺍﻟﺠﺎﮬﻠﻮﻥ !! ﺍﺏ ﮐﻮﻧﺴﺎ ﻋﺬﺭ ﺑﺎﻗﯽ ﺭﮦ
ﺟﺎﺗﺎ ﮬﮯ؟
ﮐﯿﺎ ﯾﻮﺳﻒ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻣﻌﺎﺫﺍﻟﻠﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﻗﯿﺪ ﮐﮯ
ﺳﺎﺗﮭﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﺎﻟﮑﺎﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﻏﯿﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﯾﮧ ﻟﻔﻆ
ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﺮ ﮐﮯ ﯾﺎ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﺎﻟﮏ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺭﺏ ﮐﺎ ﻟﻔﻆ
ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻣﺸﺮﮎ ﯾﺎ ﻏﺎﻟﯽ ﮬﻮ ﮔﺌﮯ ﺗﮭﮯ
) ﻧﻘﻞ ﮐﻔﺮ ﮐﻔﺮ ﻧﺎ ﺑﺎﺷﺪ( ۔ ﺟﺐ ﮐﮧ ﺟﻮ ﺍﯾﺴﺎ ﻋﻘﯿﺪﮦ
ﺭﮐﮭﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﮐﻔﺮ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﮏ ﻧﮭﯿﮟ۔
ﻭﺍﺿﺢ ﺭﮬﮯ ﮐﮧ ﻭﮬﺎﺑﯿﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﻮ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺑﻨﺎ
ﮐﺮ ﺳﻨﯿﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺗﻔﺮﯾﻖ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺍﻧﻮﺍﻉ
ﮐﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﮐﻮ ﺑﮭﺎﻧﮧ ﺑﻨﺎ ﮐﺮ ﺗﻔﺮﻗﮧ ﭘﮭﯿﻼﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﻧﺌﮯ
ﻣﺬﮬﺐ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﺭﮐﮭﯽ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻣﻘﺼّﺮﯾﻦ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ
ﺍﻥ ﭼﮭﻮﭨﮯ ﭼﮭﻮﭨﮯ ﺍﺑﮩﺎﻣﺎﺕ ﮐﻮ ﺷﯿﻌﮧ ﻋﻮﺍﻡ ﻣﯿﮟ ﭘﮭﯿﻼ
ﮐﺮ ﻧﺌﮯ ﺷﺪّﺕ ﭘﺴﻨﺪ ﺗﻘﺼﯿﺮﯼ ﻣﺬﮬﺐ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﺭﮐﮭﯽ
ﮬﮯ ﺟﻮ ﻣﻤﮑﻦ ﮬﮯ ﮐﮧ ﻭﮬﺎﺑﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﯾﮏ ﺩﻥ
ﺷﯿﻌﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﮬﺮ ﺷﺌﮯ ﮐﻮ ﺑﺪﻋﺖ ﮐﮭﮯ ﮔﺎ، ﺍﻥ ﭘﺮ
ﮐﻔﺮ ﮐﮯ ﻓﺘﻮﮮ ﻟﮕﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﻮ ﻣﺸﺮﮎ ﻣﺸﺮﮎ
ﮐﮩﮧ ﮐﺮ ﺷﺎﯾﺪ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻗﺘﻞ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺩﺭﯾﻎ ﻧﮭﯿﮟ ﮐﺮﮮ
ﮔﺎ، ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﻭﮬﺎﺑﯽ ﺁﺝ ﮐﮯ ﺩﮬﺸﺖ ﮔﺮﺩ ﮬﯿﮟ ﺍﻭﺭ
ﺷﯿﻌﮧ ﻭ ﺳﻨﯽ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﻗﺘﻞ ﮐﺮﺗﮯ ﮬﯿﮟ۔ ﯾﮧ ﮐﻔﺮ ﻭ
ﺷﺮﮎ ﺍﻭﺭ ﻏﻠﻮ ﮐﮯ ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﻓﻘﻂ ﺷﯿﻌﯿﻮﮞ ﮐﺎ ﺧﻮﻥ
ﻣﺒﺎﺡ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺑﮭﺎﻧﮧ ﮬﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﮬﺎﺑﯽ ﺍﺱ
ﭘﺮ ﮔﺬﺷﺘﮧ ﮐﺌﯽ ﺳﺎﻟﻮﮞ ﺳﮯ ﻋﻤﻞ ﭘﯿﺮﺍ ﮬﯿﮟ، ﻟﯿﮑﻦ
ﺑﻄﻔﯿﻞ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﺍﻧﺸﺎﺀ ﺍﻟﻠﮧ ﯾﮧ ﺗﺤﺮﯾﮏ ﻣﻘﺼﺮﯾﺖ ﺑﮭﯽ
ﻣﻨﮧ ﮐﮯ ﺑﻞ ﮔﺮﮮ ﮔﯽ-

Share to All If you like
Share on Whatsapp

Comments

Popular posts from this blog

Eid e Zehra 2019 || Eid e Shuja history in urdu || Shia ki Ajeeb eid

The role of Jewish and Christian in the event Karbala

Shia Wudu step by step